• OB-header-vervolgpagina.jpg

YSSELLAND ZIEKENHUIS

De aanvankelijke situatie:

Er was geen inzicht in de doorlooptijd van werkorders in het ziekenhuis. Daardoor was er onnodig tijd gemoeid met zaken die geen hoge prioriteit hadden. Belangrijke klussen bleven langer liggen dan gewenst was.

Wat hebben we gedaan:

  • Er zijn analyses (automatische rapportages) gemaakt om inzicht te krijgen in de doorlooptijden van kritische en minder kritische klussen.

  • Er zijn dwarsdoorsneden van de beschikbare data gemaakt, wat meer duidelijkheid aan de logistiek manager gaf om het technisch team effectiever aan te kunnen sturen.

  • Aan de hand van de analyses is de logistiek manager het team beter gaan aansturen, waardoor de doorlooptijden van de verschillende soorten klussen sterk is verminderd. Met name de doorlooptijd van de hoge prioriteit klussen is drastisch verlaagd.

Het resultaat is:

De klanttevredenheid is sterk toegenomen, wat heeft geresulteerd in een betere werkomgeving en een betere sfeer binnen de teams van de verschillende afdelingen.

Meer informatie

Indien u meer informatie wenst over onze diensten of meer wilt weten over wat wij voor u kunnen betekenen, neemt u dan vrijblijvend contact met ons op.

Neem contact op ..

Scroll naar boven